Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Bmw E46 323i Vanos X2 misfire
Иди на страница Предишна  1, 2
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
mohel написа:
Misfire вече няма и не записва повече гасене на цилиндрите колата на газ заработи перфектно
но на бензин не иска да работи акто хората присецва глъне мен ме съмнява някоя дюза за сега другото което ми прави впечатление е
много високата тмпература на входящия въздух стигана до 92 градуса ..
вярно че се напича оня колектор ама се пак влиза нов въздух и трябва да го хлади и да не е чак толкова висока
а вече си мисля и за катализатори щото колата от 1 година се кара с Misfire и тия неизгорели бензинища газ-ища трябва да са натрупали доста сажди по катализаторите
но ще се види за на пред


Ако на газ работи перфектно, значи катализаторите са наред... по-вероятната причина е запушен инжектор от дългата работа на газ или слаб дебит и ниско налягане на помпата!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
mohel написа:
Misfire вече няма и не записва повече гасене на цилиндрите колата на газ заработи перфектно
но на бензин не иска да работи акто хората присецва глъне мен ме съмнява някоя дюза за сега другото което ми прави впечатление е
много високата тмпература на входящия въздух стигана до 92 градуса ..
вярно че се напича оня колектор ама се пак влиза нов въздух и трябва да го хлади и да не е чак толкова висока
а вече си мисля и за катализатори щото колата от 1 година се кара с Misfire и тия неизгорели бензинища газ-ища трябва да са натрупали доста сажди по катализаторите
но ще се види за на пред


Ако на газ работи перфектно, значи катализаторите са наред... по-вероятната причина е запушен инжектор от дългата работа на газ или слаб дебит и ниско налягане на помпата!

и аз така мисля Христо че е проблем с налягането но сега имам други коли тая ще почака но ще пиша резултата

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
направихме тест с пушек чрез вакума на реголатора в които няма никакъв вакум... и не знам защо взима от картерната вентилация и онова еко на бмв.. преместих вакума дирекно от самия смукателен колектор
а тества с пушек от (цигара) Smile))
показа че изпуска от 1-2-3-5 цилиндър мислехме за гарнитура на но се оказа че газ-аджиите
са пробили щуцерите за газ-та където не трябва през кухините и засмуква от там пакостници Smile


DSC_94661443773155.JPG
 Description:
 Filesize:  87.08 KB
 Viewed:  4200 Time(s)

DSC_94661443773155.JPG



13938385_1514745771884248_7470588422425119859_n.jpg
 Description:
 Filesize:  133.27 KB
 Viewed:  4200 Time(s)

13938385_1514745771884248_7470588422425119859_n.jpg



13912717_1514745821884243_9172393841832949832_n.jpg
 Description:
 Filesize:  80.04 KB
 Viewed:  4200 Time(s)

13912717_1514745821884243_9172393841832949832_n.jpg



_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
Very Happy Аз не мога да разбера, ние с газаджиите колеги ли сме или напротив... а бе взе мизерии си правим

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
Very Happy Аз не мога да разбера, ние с газаджиите колеги ли сме или напротив... а бе взе мизерии си правим

Не знам Христо и аз се чудя ама май като врагове го играят спрямо нас Smile)
днеска ще се зглоби и ще се види кво става пак Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Първата снимка с показанията на дебитомера не е вярна оказа се че е 99 година а не 2000 и друго ецу е показвало различно като съм го дал на 2000
така относно след всичко колата работи по добре но пак прави мисфире на 4-5-6 цилиндър
като изтрия грешките се оправя веднага и работи перфектно около 2 мин и после същото ги записва
след като я гледах в реални данни като изтрия грешките дебитомера показва 13-14 кг/ч и колата работи и изведнъж се качва до 19-21 кг/ч сам и колата вече покачва да гаси цилиндри
пробвах с разкачен дебитомер изчистих ги и откачих дебитомера и колата вече не гаси цилиндри
интересно ми е защо се покачва така сам дебитомера след изтриването на грешката чете 12-13 кг
и след 1 мин работа отива на 19 кг/ч и вече се влошава всичко и гаси 3 цилиндъра
и си мисля че тоя дебитомер или сам се шашави сам или не знам
също си мисля самите дюзи да не би да са много зле вече защото като си стигне 3.5 мс продължителност на отворени дюзи и тогава го прави съответно тогава и въздуха е 19-21 кг и да препиква някоя и за това
но повече си мисля за самия дебитомер щото се пак той оправлява смесите щото като го откача и седи на 0 кг продължителноста си стига пак 3.4-5 мс и няма проблем на гаси дюзите
на газ си работи понеже газ-та си ползва мап сенсор и не се влиае от дебитомера

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
mohel написа:
Първата снимка с показанията на дебитомера не е вярна оказа се че е 99 година а не 2000 и друго ецу е показвало различно като съм го дал на 2000
така относно след всичко колата работи по добре но пак прави мисфире на 4-5-6 цилиндър
като изтрия грешките се оправя веднага и работи перфектно около 2 мин и после същото ги записва
след като я гледах в реални данни като изтрия грешките дебитомера показва 13-14 кг/ч и колата работи и изведнъж се качва до 19-21 кг/ч сам и колата вече покачва да гаси цилиндри
пробвах с разкачен дебитомер изчистих ги и откачих дебитомера и колата вече не гаси цилиндри
интересно ми е защо се покачва така сам дебитомера след изтриването на грешката чете 12-13 кг
и след 1 мин работа отива на 19 кг/ч и вече се влошава всичко и гаси 3 цилиндъра
и си мисля че тоя дебитомер или сам се шашави сам или не знам
също си мисля самите дюзи да не би да са много зле вече защото като си стигне 3.5 мс продължителност на отворени дюзи и тогава го прави съответно тогава и въздуха е 19-21 кг и да препиква някоя и за това
но повече си мисля за самия дебитомер щото се пак той оправлява смесите щото като го откача и седи на 0 кг продължителноста си стига пак 3.4-5 мс и няма проблем на гаси дюзите
на газ си работи понеже газ-та си ползва мап сенсор и не се влиае от дебитомера


Ако имаш съмнение по дебитомера, не можеш ли да го смениш?

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
mohel написа:
Първата снимка с показанията на дебитомера не е вярна оказа се че е 99 година а не 2000 и друго ецу е показвало различно като съм го дал на 2000
така относно след всичко колата работи по добре но пак прави мисфире на 4-5-6 цилиндър
като изтрия грешките се оправя веднага и работи перфектно около 2 мин и после същото ги записва
след като я гледах в реални данни като изтрия грешките дебитомера показва 13-14 кг/ч и колата работи и изведнъж се качва до 19-21 кг/ч сам и колата вече покачва да гаси цилиндри
пробвах с разкачен дебитомер изчистих ги и откачих дебитомера и колата вече не гаси цилиндри
интересно ми е защо се покачва така сам дебитомера след изтриването на грешката чете 12-13 кг
и след 1 мин работа отива на 19 кг/ч и вече се влошава всичко и гаси 3 цилиндъра
и си мисля че тоя дебитомер или сам се шашави сам или не знам
също си мисля самите дюзи да не би да са много зле вече защото като си стигне 3.5 мс продължителност на отворени дюзи и тогава го прави съответно тогава и въздуха е 19-21 кг и да препиква някоя и за това
но повече си мисля за самия дебитомер щото се пак той оправлява смесите щото като го откача и седи на 0 кг продължителноста си стига пак 3.4-5 мс и няма проблем на гаси дюзите
на газ си работи понеже газ-та си ползва мап сенсор и не се влиае от дебитомера


Ако имаш съмнение по дебитомера, не можеш ли да го смениш?

Ако беше моя Христо МОГА ама хората са се научили вече само с "Оправи ми го" Smile
не им се дават пари за части...

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
mohel написа:
Hit-ko написа:
mohel написа:
Първата снимка с показанията на дебитомера не е вярна оказа се че е 99 година а не 2000 и друго ецу е показвало различно като съм го дал на 2000
така относно след всичко колата работи по добре но пак прави мисфире на 4-5-6 цилиндър
като изтрия грешките се оправя веднага и работи перфектно около 2 мин и после същото ги записва
след като я гледах в реални данни като изтрия грешките дебитомера показва 13-14 кг/ч и колата работи и изведнъж се качва до 19-21 кг/ч сам и колата вече покачва да гаси цилиндри
пробвах с разкачен дебитомер изчистих ги и откачих дебитомера и колата вече не гаси цилиндри
интересно ми е защо се покачва така сам дебитомера след изтриването на грешката чете 12-13 кг
и след 1 мин работа отива на 19 кг/ч и вече се влошава всичко и гаси 3 цилиндъра
и си мисля че тоя дебитомер или сам се шашави сам или не знам
също си мисля самите дюзи да не би да са много зле вече защото като си стигне 3.5 мс продължителност на отворени дюзи и тогава го прави съответно тогава и въздуха е 19-21 кг и да препиква някоя и за това
но повече си мисля за самия дебитомер щото се пак той оправлява смесите щото като го откача и седи на 0 кг продължителноста си стига пак 3.4-5 мс и няма проблем на гаси дюзите
на газ си работи понеже газ-та си ползва мап сенсор и не се влиае от дебитомера


Ако имаш съмнение по дебитомера, не можеш ли да го смениш?

Ако беше моя Христо МОГА ама хората са се научили вече само с "Оправи ми го" Smile
не им се дават пари за части...


Първо, Честита Нова година! Жив и здрав бъди и все-така полезен на хората!
Какво стана с това БМВ... прави ли опит с дебитомера или с други инжектори? Понеже имаме в момента подобен проблем и след изчистване на инжекторите на ултразвук работата се стабилизира!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Честита и на теб Христо и за много години по Бмв-то не е правено нищо се така си е плаче за дебитомер но няма кой да му купи
за сега е така инжекторите му също не са в много добро здраве щото ги пръсках на вън с спрей за спирачки и ги пусках принудително и падаха разни
стружки от тях но не са те причината дебитомера бърка работата най много

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Bmw E46 323i Vanos X2 misfire
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 2 от 2  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com