Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Bmw E46 323i Vanos X2 misfire
Иди на страница 1, 2  Следваща
Bmw E46 323i Vanos X2 misfire
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Колата е на един приятел и има доста проблеми от година и нещо много хора сме е гледали и май до сега нокой не можа да се оправи с нея
проблемае следния че прави Misfire на 1-2-3 цилиндър на последък иначе преди правеше на който и дойде но сега последно го прави на 1-2-3 цилиндър
записва ги като неУспех при запалване на на 1-2-3- цилиндър
и да грешка в ламба сондите пише контролен лимит
МАФ-а отчита нормално дюзиите са чистени бобините съм ги разменвал на различни места да видя да не е от тях
но по някаква причина ецу-то гаси дюзите и записва грешка неуспех при запалване на цилиндър 1,2,3,
закачвал съм я на диагностика много пъти но не мога да я разбера
колата има и ГИ
на газ работи една идея по добре но на бензин се тресе като дракстер като запише грешките
колата е с двоен ванос които не са ми ясно много много но на диагностика единия вал като е на 130 другия е на -130 на обороти но едва ли е от тях
аз имам по големи съмнения около катализаторите понеже тук са два и са разделени точно на 1-2-3 единия и другия на 4-5-6- като те са ведната след изходящтия колектор
ето малко стойности от ламба сондите на място на обороти

интересното на 1-вата снимка е че стойностите СЛЕД катализатора последните два реда там където е 6% на снимката на обороти играят 6-7-8%
а на последния Ред от първата снимка играе много странно постоянно на обороти играе 20-50-70-100% постоянно играе
а и още нещо като дам тест на ДИСА-а на тия бмв чува се че щтрака но не виждам да се мести лост-а и грам ?
по време на работа на колата пък до като работи колата пише че е неактивна така ли трябва да е ?


13839788_1200277286670220_312898240_o.jpg
 Description:
 Filesize:  49.33 KB
 Viewed:  2310 Time(s)

13839788_1200277286670220_312898240_o.jpg



13843375_1200277203336895_2109497030_o.jpg
 Description:
 Filesize:  55.78 KB
 Viewed:  2310 Time(s)

13843375_1200277203336895_2109497030_o.jpg



_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
още малко логове
името на снимките пише кое в какъв диапазон обороти км е


90 2500 rpm.jpg
 Description:
 Filesize:  53.21 KB
 Viewed:  2265 Time(s)

90 2500 rpm.jpg



100km.jpg
 Description:
 Filesize:  68.58 KB
 Viewed:  2265 Time(s)

100km.jpg



10000.jpg
 Description:
 Filesize:  61.46 KB
 Viewed:  2265 Time(s)

10000.jpg



bmw3333.jpg
 Description:
 Filesize:  53.31 KB
 Viewed:  2265 Time(s)

bmw3333.jpg



bmwwww.jpg
 Description:
 Filesize:  47.14 KB
 Viewed:  2265 Time(s)

bmwwww.jpg



_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
прави ми впечатление показанията на дебитомера тая въздушна маса е страшно голяма според мен направо нереална но пък ако се гледа по волтове ми се вижда
добре ама като кг/ч масата е страшно голяма??


na oboroti.jpg
 Description:
 Filesize:  68.32 KB
 Viewed:  2264 Time(s)

na oboroti.jpg



_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
Да, като маса е голяма, но едва ли причината е в дебитомера... някой го провокира да обеднява толкова много! С тази инжексионна система нямаме опит, но си мисля, че проблема идва от газоразпределението... зацепването на двата вала на този мотор е много капризна работа и трябваше специално приспособление!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
Да, като маса е голяма, но едва ли причината е в дебитомера... някой го провокира да обеднява толкова много! С тази инжексионна система нямаме опит, но си мисля, че проблема идва от газоразпределението... зацепването на двата вала на този мотор е много капризна работа и трябваше специално приспособление!

имах съмнения в това знам че е много прецизно зацепването заради ваносите ама понеже е с верига и не мисля че толко лесно ще презкочи
тоя вид система инжекция на бмв е много зле поне за мен има около 1000 фактора по който може да прави Misfire от дебитомер от ДИСА от катализатори от какво ли не не съм чул за тая система и вече не знам кое да проверявам
според мен тия който са слагали ГИ. са прецакали нещо щото се си мисля че от тогава почнаха тия мизерии само че бяха по различни а колата се кара така от 1 година с тия проблеми тя работи на 3 цилиндъра горе долу от 6..
и се си мисля че на тоя режим на каране и 350 000 км вече с сигурност според мен катализаторите са здали багажа...

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
mohel написа:
Hit-ko написа:
Да, като маса е голяма, но едва ли причината е в дебитомера... някой го провокира да обеднява толкова много! С тази инжексионна система нямаме опит, но си мисля, че проблема идва от газоразпределението... зацепването на двата вала на този мотор е много капризна работа и трябваше специално приспособление!

имах съмнения в това знам че е много прецизно зацепването заради ваносите ама понеже е с верига и не мисля че толко лесно ще презкочи
тоя вид система инжекция на бмв е много зле поне за мен има около 1000 фактора по който може да прави Misfire от дебитомер от ДИСА от катализатори от какво ли не не съм чул за тая система и вече не знам кое да проверявам
според мен тия който са слагали ГИ. са прецакали нещо щото се си мисля че от тогава почнаха тия мизерии само че бяха по различни а колата се кара така от 1 година с тия проблеми тя работи на 3 цилиндъра горе долу от 6..
и се си мисля че на тоя режим на каране и 350 000 км вече с сигурност според мен катализаторите са здали багажа...


Ако смяташ, че са катализаторите, защо не оставиш тръбите откачени от катализаторите... да има проходимост?

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
mohel написа:
Hit-ko написа:
Да, като маса е голяма, но едва ли причината е в дебитомера... някой го провокира да обеднява толкова много! С тази инжексионна система нямаме опит, но си мисля, че проблема идва от газоразпределението... зацепването на двата вала на този мотор е много капризна работа и трябваше специално приспособление!

имах съмнения в това знам че е много прецизно зацепването заради ваносите ама понеже е с верига и не мисля че толко лесно ще презкочи
тоя вид система инжекция на бмв е много зле поне за мен има около 1000 фактора по който може да прави Misfire от дебитомер от ДИСА от катализатори от какво ли не не съм чул за тая система и вече не знам кое да проверявам
според мен тия който са слагали ГИ. са прецакали нещо щото се си мисля че от тогава почнаха тия мизерии само че бяха по различни а колата се кара така от 1 година с тия проблеми тя работи на 3 цилиндъра горе долу от 6..
и се си мисля че на тоя режим на каране и 350 000 км вече с сигурност според мен катализаторите са здали багажа...


Ако смяташ, че са катализаторите, защо не оставиш тръбите откачени от катализаторите... да има проходимост?

защото самия изпускателен колектор е самите катализатори те са точно на изходните тръби веднага в смисъл самите катализатори са и изпускателен колектор демек трябва да откача изпускателния колектор целия а има 4 сонди...
след това а и може и огън да хвърци направо а колата има и газ....

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
една от причините за Misfire на 3-ти цилиндър
според мен подула бобина
изолатора от долу е сменяем на бобината не е като при наще на фиат
поръчахме 6 броя изолатори за бобини
и ясно се вижда свеща как е прехвърляла в цокъла как волтовата дъга е направила окис на самата свещ и даже е наранила порцелана на свеща и така изскра така и не е ходила в цилиндъра свеща също беше и мокра
което е нормално като няма изскра като хората
това е на цилиндър номер 3 остава да видиме какъв е проблема с 1-2-
но ще бъде утре като смениме всички изолатори на бобините
мерих и компресията се пак за дав идя не ми хареса особено но на 1-2-3 проблемите цилиндри е добра 14,14,14,12,11,13
но интересното е че останалите на който е по малка компресия си работят добре а баш тия с хубавата компресия не работят и то нормално голямата компресия на практика гаси изскрата в смисъл става по слаба
и тя като е била и зле от бобини свещо и изолатори на бобините за това не е работила но като дойдат новите изолатори ще видиме пак какво става
впъпреки всичко показанията на това как самото ЕЦУ чете някой от датчиците не ми харесва въобще Smile


20160804_135413.jpg
 Description:
 Filesize:  138.46 KB
 Viewed:  2221 Time(s)

20160804_135413.jpg



20160804_135440.jpg
 Description:
 Filesize:  48.34 KB
 Viewed:  2221 Time(s)

20160804_135440.jpg



20160804_135514.jpg
 Description:
 Filesize:  66.55 KB
 Viewed:  2221 Time(s)

20160804_135514.jpg



_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
Да, и аз виждам, че едната свещ е направила пробив по изолатора и естествено, че искра не се получава във цилиндъра!
И съвсем естествено, колкото по-висока е компресията, толкова по-трудни са условията за прескачане на искрата!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Misfire вече няма и не записва повече гасене на цилиндрите колата на газ заработи перфектно
но на бензин не иска да работи акто хората присецва глъне мен ме съмнява някоя дюза за сега другото което ми прави впечатление е
много високата тмпература на входящия въздух стигана до 92 градуса ..
вярно че се напича оня колектор ама се пак влиза нов въздух и трябва да го хлади и да не е чак толкова висока
а вече си мисля и за катализатори щото колата от 1 година се кара с Misfire и тия неизгорели бензинища газ-ища трябва да са натрупали доста сажди по катализаторите
но ще се види за на пред

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Bmw E46 323i Vanos X2 misfire
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 2  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com