Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Mercedes Sprinter
Иди на страница 1, 2  Следваща
Mercedes Sprinter
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
Mercedes Sprinter 2003 2,2 CDI
проблема е следния даже са няколко като цяло както си върви и гаснел като го закачих на диагностика видях че много му играе налягането в рейката на обороти без газ играеше от 280-450 постоянно и помислих че проблема ще е тук понеже може да пада много и ЕЦУ да гаси
и се почна смених регулатура на помпата подкачващата помпа също която много се учудих колко глупаво е измислена механично подкачваща помпа след филтъра зацепена на разпределетелния вал и деца знаят че помпите им е по лесно да бутат от колкото да теглят както и да е
пробвах с 2 помпи и 2 регулатора на помпата ефект никакъв също така и въздух вървеше по маркучите на края свалих колектора и смених регулатора на рейката
такъв регулатор съм виждал дирекно върху помпа но не и на рейката ( не говоря за датчика за високото налягане които го измерва )
смениих го и високото налягане се нормализира 320-330 бара на обороти това добре въздуха изолирах филтри всичко и му подадох директно от туба
въздуха се оправи нямаше вече балончета сега въздух няма но пали много трудно 10-15 оборота на стартера иначе като запали раброти супер и налягането е супер
интересното е че като си сложа филтъра и го напълня работи но изпразни ли се филтъра малко почва да върви въздух и не ми стана ясно що се изпразва филтъра не
стой пълен за това първоначално се насочих към подкачващата помпа но и с другата пак беше така излоирах и излишното гориво за тест да ходи директно в резервуара сега работи супер но пали много трудно дали и датчика който смених на рейката и той да не е много читав мерих го електричести е в норма
датчика който смених и се оправи налягането го качвам на снимка от тоя тип е и учудващо седеше на рейката


thumb_75800.jpg
 Description:
1
 Filesize:  21.14 KB
 Viewed:  2930 Time(s)

thumb_75800.jpg



_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
Колега,това на снимката е истинския регулатор на високото налягане.На тези модели се намира на рейката!
Това което е върху самата помпа за високо налягане е един вид "регулатор" но той действа само когато трябва да се свали
рязко налягането.Има и друга причина за проблема на колата.Гледай на живи данни какво става със налягането докато се върти на стартер!
Незнам със какво го гледаш ,но ако има възможност задай: искано и действително налягане в рейла и % работа на регулатора.
обикновено се вижда че оборотите са в норма,регулатора е на високи % над 40/50 и налягането не достига 150/160 бара
Няма да запали от ниско налягане.
Съвета ми е да я запалиш със спрей и да направиш тест на излишното гориво на дюзите.
От показанията можем да съдим за състоянието на дюзите,от там и къде да търсим проблема.
И като Жокер,мога да тествам цялата горивна система(помпа високо налягане,дюзи,регулатор),но при положение че са при мен.
Имай в предвид че тези автомобили не си зная километрите,а собствениците не искат да чуят че имат проблем.
Успех!

ако искаш ми се обади за коментар

_________________
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
specialista написа:
Колега,това на снимката е истинския регулатор на високото налягане.На тези модели се намира на рейката!
Това което е върху самата помпа за високо налягане е един вид "регулатор" но той действа само когато трябва да се свали
рязко налягането.Има и друга причина за проблема на колата.Гледай на живи данни какво става със налягането докато се върти на стартер!
Незнам със какво го гледаш ,но ако има възможност задай: искано и действително налягане в рейла и % работа на регулатора.
обикновено се вижда че оборотите са в норма,регулатора е на високи % над 40/50 и налягането не достига 150/160 бара
Няма да запали от ниско налягане.
Съвета ми е да я запалиш със спрей и да направиш тест на излишното гориво на дюзите.
От показанията можем да съдим за състоянието на дюзите,от там и къде да търсим проблема.
И като Жокер,мога да тествам цялата горивна система(помпа високо налягане,дюзи,регулатор),но при положение че са при мен.
Имай в предвид че тези автомобили не си зная километрите,а собствениците не искат да чуят че имат проблем.
Успех!

ако искаш ми се обади за коментар


с аутоком Delphi гледам не е китайски лицезиран си за съжаление точно тоя модел на спринтер е много оскъден от към живи данни
ако бяха дюзи мисля че щеше да го прави и преди а аз почвм да мисля че неговия си регулатор не е добар и тоя който сложих понеже е 2-ра ръка
ще се мъча и днес и утре и ще пиша до къде съм стигнал
остави номер ако не ти е проблем

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
Номера ми го има в темата "Диагностика и ремонт на дизелова горивна апаратура"
Поздрави!

_________________
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
проблема се оказа точно в тоя клапан регулатора на рейката имах 5 и 3 и 3-те не са добри
на края взех неговия си и го удавих в спрей за палене колкото за пробата и оправих въздуха и сега работи и пали дъжи малко високо налягане но това е от регулатора никой не очаква да стане като нов но поне не мърда поне съм сигурен сега че е от него проблема е ясен
но искам да питам понеже тоя тип системи е с филтър където връща излишното гориво пак в филтъра и чак тогава в резервуара
искам да питам дали би имало проблем/недостиг ако сложа нормален филтър с вход и изход а излишното гориво да го пратя направо в резервуара
понеже много гумички много щуцери и от там дърпа въздуха главно ?

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
Тази система(в частност МБ) може да дърпа въздух преди подкачващата помпа.
След нея вече е под налягане.Маркучите са прозрачни и се вижда какво върви по тях.
По добре подмени няколко О-пръстена вместо да преработваш системата.

_________________
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
specialista написа:
Тази система(в частност МБ) може да дърпа въздух преди подкачващата помпа.
След нея вече е под налягане.Маркучите са прозрачни и се вижда какво върви по тях.
По добре подмени няколко О-пръстена вместо да преработваш системата.

подменени са въздуха идва от самия филтър преди помпата а съм ги сменял просто явно вече правят и кофти филтри понеже си е хлабав щуцера с гумичката в нов филтър за това искам да го преправя

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
след смяна на пластмастовия клапан върху филтъра оказа се че беше запекъл и явно от там е идвало изпразването в филтъра въздуха намаля много сега минава от време на време някое малко балонче ама не искаха да смениме маркуча от филтъра до помпата в което е най зле и остана така но сега пали върви държи налягане и всичко е Ок
предстой ми още един същия за ремонт ама с други проблеми та може и с него да понапиша тук като го почна Wink

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
човека ми звъна и каза че пак е заби муцуна и пригасва вероятно регулатора се е предал вече тотално дори и след чистенето утре ще го закача и ще видя
дали е той и колкото и да не му се иска май ще трябва да си купи нов Smile)

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
Това е в теория на вероятностите.Имай в предвид че след сваляне на регулатор трябва да се сменят уплътнителите му.
Имай идея че може и самата помпа да е заминала(помпа високо налягане).
Качаш се в колата ,закачаш диагностиката и гледаш искано и действително налягане и
% работа на регулатора.Ако пък има и записана грешка или записва една и съща когато забие
ще може по-лесно да се насочим.
Успех!

_________________
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
Mercedes Sprinter
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 2  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com