Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Фиат купе 2.0 16В към 16ВТ
Фиат купе 2.0 16В към 16ВТ
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
както се вижда решил съм да го турбинирам скромно тавана които целия е 200 коня с стоковите бутала
понеже както се видя в темата .. какво се случи с купето http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=109196
и ми изпаднаха някои части на тънки пари като колектор ,мап . които мисля да взема от ици
и турбина от интеграле от един познат се хвърлих в филма да не ми е скучно..
разглобяването почна тази нощ главата е на земята купил съм друга глава понеже старата е сгъстена много на-равно е с клапаните почти до ограничителя
купих друга глава без валове ще си ползвам моите като ги гледах са читави
главата е разпарчетосана тия дни предстои да и пре-напасна клапаните и да иде за да се провери за кривини
колектора е от каппа турбо смукателния .
проекта ще е скромен от към пари понеже имам доста грижи към момента
още доста неща ми липсват някои ако има в излишък нещо да пише както споменах по горе целта е 200 коня
качвам малко снимки от разглобяването на новата(стара) глава от оня ден
ще направя малко снимки и на купето по разглобяването за момента само главата е свалена
предстои замерване на блока ако е Ок.. надяваме се след това премахване на баланс валовете... първото и ще го ревизираме от долу да видим в какво състояние е коляновия вал и лагерите
това е за сега

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
на главата и предстои лек порт

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Поздравления за проеккта... няма спиране, няма умора... колкото повече се чупят, повече ни амбицират! Smile
Идеята е добра, а и щом си създал някаква основа, започвай смело, пък ние ще подкрепяме с каквото можем!
И не забравяй да пускаш по някоя снимка... да ни поддържаш интереса Smile

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
Поздравления за проеккта... няма спиране, няма умора... колкото повече се чупят, повече ни амбицират! Smile
Идеята е добра, а и щом си създал някаква основа, започвай смело, пък ние ще подкрепяме с каквото можем!
И не забравяй да пускаш по някоя снимка... да ни поддържаш интереса Smile

мотора е долу вече разглобен свалих вала има много малки ръбове лагерите няма задрали освен 3 лагера които изглеждат много странно
но при свалянето болта на вал-а се скъса ( знам че е с обратна резбра) просто се скъса болта не е оригиналния личи си че е правен на струг от шестограм на пръв поглед явно и за това се скъса пробвах да го извадя разпробивах го извадих 99% от него но сега нямам метчик с лява резба което е проблем ..
за това взех един вал от дизел от един приятел до колкото съм чел са същите утре го взимам с мен да го замеря да видя как е
моя е мръднал с 1 стотна тоя ще го измеря утре да видя
ето и какво си купих днеска че се си викаме (аиде е толко са тия градуси ама се е Цоко мери с Око ) Smile
търся болт за вал-а !

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Ако шийката на вала е с износване 0,01мм , не е голям проблем, може и така да се сглоби... по-важното е да няма елипса!
Болт можеш да си намериш по моргите, оригинален нов е скъпичък
Честито за новата придобивка, полезен инструмент е ... и нямаш оправдание ако нещо се окаже хлабаво вече! Smile

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
Ако шийката на вала е с износване 0,01мм , не е голям проблем, може и така да се сглоби... по-важното е да няма елипса!
Болт можеш да си намериш по моргите, оригинален нов е скъпичък
Честито за новата придобивка, полезен инструмент е ... и нямаш оправдание ако нещо се окаже хлабаво вече! Smile

стария вал беше с 1 стотна износване и на двата не виждам елипса до като ги меря но тоя е една идея по добър дизеловия което значи че е под стотна износването
като цяло е в по добро състояние на моя семерингата е направила ръб гумата където ляга тук го няма тоя проблем купих го вала вече скоро ще зглабаме само да успееме да извадиме баланс валовете нещо ме мъчат

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
купих дизеловия вал оказа се 1 идея по добър от моя без никакви забележки нови лагери Glyco
главата е почти зглобена и щеше да бъде напълно ако тия къде е шлайфаха не бяха загубили 8 от подложките на пружините .. Smile та сега
ще трябва да разглобя и старата да си извадя 8
колектора е от каппа турбо така си купих колата обаче и той се нуждае от ремонт явно колектора е бил от кола на газ и е раздупчен на всякъде
и то с болтове които си минават вътре и се кръстосват къв смисъл от Порт на тая глава като колектора ти вътре с болтове на Х- буквано се пресичат болтове вътре ...
а главата я портнах леко в смисъл оправих заводски дефекти ръбчета , отливки и така но с това в колектора не мога да се примиря Smile
ще го правя и него тия дни
остава блока да иде да се замери да видим колко е износен и почвам да събирам на обратно Smile снимки ще напускам утре че тел-а се зарежда
Христо ти каза че болта е скъп но все пак колко е ? за вал-а болта става въпрос

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
малко снимки от блока след изминаването му и освежаването му Smile
да питам там където съм го оцветил в червено фабрично има ли филтър понеже там няма нищо в момента и имаше 2 тона силикон дали е имало фабрично някакви уплътнителни гуми ?
качвам и снимка на затапените баланс валове

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Danaia


Регистриран на: 16 Окт 2008
Мнения: 249
Отговорете с цитат
Браво, колега . Направил си го като чисто нов Wink Чакаме още снимки.

_________________
GRANDE PUNTO
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на DanaiaИзпратете лично съобщение
Фиат купе 2.0 16В към 16ВТ
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 1  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com