Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Втори Escort - mk5b 136кс :)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4368
Отговорете с цитат
cossy написа:
Всъщност, и половината от нещата който бях планирал не станаха по една или друга причина, но най-важните са факт - изкърпена основно + ново сърце. Имам съмнения вече, след няколко консултации, че или има издухала гарнитура или от някъде смуче въздух. Махнах ксенона, сега малко ще има подобрения по салона и екстрите, но първо да оправим оборотите и да върви нормално.


Ако смуче въздух след дроселовата клапа, ще държи високи обороти на празен ход...

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
cossy


Регистриран на: 15 Дек 2011
Мнения: 89
Отговорете с цитат
Интересен хинт! Странното е, че със стария маф се държи по-добре. При изключен няма промяна, с малкото тяло и датчика от 2.0 се държи средно... И въпреки всичко, колата не върви добре. Дано с нов маркуч се орпавим, харесал съм http://prodavalnik.com/trba-za-sporten-filtr---gvkava-cold-air-intake-i31622281 но малко ме съмнява че ще е само маркуча.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на cossyИзпратете лично съобщение
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4368
Отговорете с цитат
Да, така се получава на практика и... регулатора се опитва да поддържа зададените му обороти, но няма как да компенсира обеднената от засмукване на въздух смес, което води до неравномерна работа и леко завишени обороти на празен ход!
Засмукването на въздух можеш лесно да го провериш, като при работещ мотор, залееш съмнителните места с вода и следиш за промяна

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
cossy


Регистриран на: 15 Дек 2011
Мнения: 89
Отговорете с цитат
Малко снимки на колата пред новия майстор Smile
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на cossyИзпратете лично съобщение
KOss


Регистриран на: 19 Яну 2011
Мнения: 456
Отговорете с цитат
Чудна е! Как е с вървежа? Решиха ли се проблемите?

_________________
Pontiac Trans Sport SE 3.1 V6 - мърка
Ford Escort 1.8 16V - SOLD!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KOssИзпратете лично съобщение
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Добре вървят нещата Wink.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
cossy


Регистриран на: 15 Дек 2011
Мнения: 89
Отговорете с цитат
За сега май отиваме към ново еку. Върви колкото 1.6 :DDD във високите глъхне, при рязко подаване също... умрелец :DDD

При смяната на ангренажа, се оказа, че предишният майстор не е зацепил добре валовете. Чистихме инжектори, малко се подобриха нещата. Всички датчици и връзването на инсталацията са ок. Компресията не е идеална, но става... Една от идеите е да мина на газ или на мега, защото прави много бедна смес. Мафа отчита добре, ама компа не ебава. Ако отида на мега, май направо за турбо си плаче :DDD

п.п. Чудя се дали да слагам зимните гуми или да си стои в двора :DDD
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на cossyИзпратете лично съобщение
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4368
Отговорете с цитат
cossy написа:
За сега май отиваме към ново еку. Върви колкото 1.6 :DDD във високите глъхне, при рязко подаване също... умрелец :DDD

При смяната на ангренажа, се оказа, че предишният майстор не е зацепил добре валовете. Чистихме инжектори, малко се подобриха нещата. Всички датчици и връзването на инсталацията са ок. Компресията не е идеална, но става... Една от идеите е да мина на газ или на мега, защото прави много бедна смес. Мафа отчита добре, ама компа не ебава. Ако отида на мега, май направо за турбо си плаче :DDD

п.п. Чудя се дали да слагам зимните гуми или да си стои в двора :DDD



Смятам, че първо трябва да се убедиш, че проблема е в компа... да го подмениш за да има прилично вървене и тогава да продължиш тунинговането!
Иначе... така както не върви, ще ти убие по-нататък мерака!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
cossy


Регистриран на: 15 Дек 2011
Мнения: 89
Отговорете с цитат
Вероятно си прав, но един нов комп грубо е към 100лв... ако ще се минава на Мегаскуирт, по-добре да купя направо Мегата или друг тип управление. Rolling Eyes

п.п. една снимка с интересно небе Smile не, че сме красиви, ма поне на отблясъци... вече сме с ГТП и можем легално да се влачим по улиците Very Happy
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на cossyИзпратете лично съобщение
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4368
Отговорете с цитат
Сега пък... и с това ГТП, работата хич не е за отказване Smile... ще удряме по едно рамо, аплодисменти ще има, ама назад... НЕ!
За Megasquirt - аз винаги съм бил ЗА, дава голяма свобода, но и не малко неприятни изненади, изобщо иска голям опит в тази област! Затова препоръчвам да се тръгне със стандартния комп, да се усетят възможностите на мотора със стандартния софтуер и по-нататък, каквото и да се прави, да има база за сравнение!
В твоя случай е добре да потърсиш стандартен комп, поне само за проба

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Втори Escort - mk5b 136кс :)
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 6 от 8  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com