Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi 1050 Abarth 70 hp
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Следваща
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
mohel написа:
fluid_88 написа:
Ако е спукана до свеща това не е от студено време,поне за мен! При всичките спукани глави които съм виждал от замръзнала вода в охладителната системае нито една не е била спукана точно том.
Има ли промазана резба да са пренатягани свещите ?
Какви са разликите между главите и защо не може да се намери!
Имаш майл с прикачената снимка на тази планка за фара.

разликите са вход изход големина на клапани легла ... с уно-то мотора
а такава глава няма от къде да се намери освен някоя от Ebay на няква космическа сума ..
не знам тая дали може да се залепи .. цилиндъра беше пълен с вода и като свалих свеща си се виждаше струика от резбата където е свеща няма завлачвано по резбата на свеща не е пренатягана ..


Ако в момента не можеш да направиш нищо по отремонтирането на тази глава, монтирай една обикновена глава от мотор 1050см3... има ги доста такива
А повредената, можеш да ни я изпратиш да и огледаме състоянието и да видим какво може да се направи...

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
cossy


Регистриран на: 15 Дек 2011
Мнения: 89
Отговорете с цитат
кофти колега, но не се отказвай!. толкова труд и време си вложил...
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на cossyИзпратете лично съобщение
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Надявам се да извадиш главата и да умуваме,не може да няма решение.
Относно подложната шайба на фара това е.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
fluid_88 написа:
Надявам се да извадиш главата и да умуваме,не може да няма решение.
Относно подложната шайба на фара това е.

сетих се колега какво търсиш въпроса е че и аз го търся това на новите фарове уви ги няма тея неща ... за жалост ако си намеря от някъде ще търся 2 и за теб
относно главата е свалена личи си къде е спукана ама проблема и е друг карана е само с вода тая кола и алуминия е почнал да се саморазяжда и не знам и като е залепя колко ще кара ..
ще я снимам и ще я кача

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
видя се къде е дупката свалих главата главата не е в добро състояние честно казано идиота е карал само с вода.. и котления камък е посасипъл от там е дошла и дупката и около пръстените на цилиндъра не е много добре но ще я взема утре на работата да е залепя че имам аргон там и колкото изкара кво да и направя сега... дупката се личи ясно особено след като почистих самата дупка стана цяла ЯМА

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
старата глава....

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
и новата глава измита шлаифана и с напаснати клапани вече събрана и с новия термостат на нея

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Ей това е глава за монтаж, ама с кеф да я монтираш! Smile
Само напомням, че сега е момента да направиш пълен ремонт на главата... шлайфане, препасване на всички клапани... понеже виждам, че 2 клапана са останали черни...

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
Ей това е глава за монтаж, ама с кеф да я монтираш! Smile
Само напомням, че сега е момента да направиш пълен ремонт на главата... шлайфане, препасване на всички клапани... понеже виждам, че 2 клапана са останали черни...

всичко това е направено Христо по се притеснявам дали съм препаснал клапаните като хората а това че има 2 черни от горе на челото не мисля че е проблем и него съм го изчистил ама нещо не искаха да се лъснат тия
приемам съвети и различни методи относно пренапасването никога не е лошо да чуеш още някой варянт
а ми предстои сега пренапасване и на главата на браво-то

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1078
Отговорете с цитат
двигателя е събран вече наложи се малко промяна на тая глава малко направих канала на една водна магистрала малко по дълъг
и се получи събрал съм главата наредих и маркучите и при тях имаше малко минимално преправяне
регулирах клапаните
остана да сложа делкото и да му направя центровка
главния ми проблем е около вратите ако някой колега има пластмасата и уплътненията където са на вратите пласмасата където е от вътре зад уплътнението
и уплатненията от двете страни на прозорците на предните врати
също така трябва да сложа електроното запалване което правих има го по на зад в темата
съвсем скоро ще бъде на пътя не успях да снимам всичко обаче но тия дни ще направя снимки! Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi 1050 Abarth 70 hp
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 15 от 17  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com