Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Тунинг Uno turbo МК1
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Следваща
egois4etoo


Регистриран на: 31 Авг 2012
Мнения: 8
Местожителство: varna
Отговорете с цитат
Може да е бавно но със сигорност ще е качествено.Поздрави колега за начинанието.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на egois4etooИзпратете лично съобщение
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
Поздравления! Бавно и сигурно вървиш към финала... кога ще режим лентата? Smile

Незнам все променям нещо от по евтино към по скъпо като части и се бавя допълнително.
иначе като задачи за зимата съм поставил
едни койловъри на AVO 700-800 паунда или конита с реглаж само на твърдост към 700 паунда
и след монтирането им да се наредят новите калници и да се направи реглаж да се види ще опира ли някъде и после едно боядисване
което се оказва проблем защото това боядисване което искам аз не е никак евтино
1500-2000 лв
разколачване до ламарина на всичко сваляне на стъкла всички сваляне на мотор табло калници греди- да остане на скелет
след това изкърпване където е нужно и боядисване в оригиналния цвят от завода лепене на лентите от страни УНО турбо -не съм ги купил още
нови уплатнения на всвички прозорци..
сваляне на задния мост
набиване на нови главини боядисване на моста нови дискове вентилирани -не съм ги купил.
И така на татака има още много
не знам кога ще стане
Sad
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Купих втори всмукателен колектор.




Дадох колектора на кординат машина и го разширих до оставане на 5мм дебелина на стената.



Оригиналната клапа.




Разликата между двете.



Диаметъра след промените.



Със монтирана дроселова клапа.




Работата по колектора продължава.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Малко напредък с колектора.



Надписът от горе на колектора беше ръчно полиран от едра към фина шкурка до постигане на огледален блясък.(Благодаря на Огито за добре свършената работа)

След което колектора мина през автомивка и обстойно измит с препарат за да паднат всички стружки,както и мазните петна.(от препарата полировката на надписа се развали малко за това утре ще се пастира на ново!)

След това на всички букви се залепи хартиено тиксо и се подготви за боя.







Избрах черен мат който е устойчив на температура до 800 градуса









Утре надписа ще се полира с полир паста за да си възвърне блясъка Smile

Работата по колектора продължава.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Поздравления! Това си е направо професионален тунинг! Изпипал си го тоя колектор...удоволствие за окото!
Помисли за добър фон на снимките... например, бял фон със собствено лого и всичко да се снима на него
Пускай по нещо в ебей, за да проучиш интереса към това което правиш

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Днес деня беше проклет!
Отидох да мине полирания надпис на ново заради химията с която мият двигателите по автомивките.
И се развали хубавата боя и всичко днес пак на ново!
Както и да е вече е готов.

Хросто знаеш,че това не ми е професия и съм любител иначе този колектор ако го пусна в ибея цената ще е над 200 паунда!
На мен лично ми излезе;
Колектор - 60лв
разширяване отвора на кординат машина 80 лв без ддс
полиране (цена за мен ) 30 лв
боядисване 2 спрея черен мат температуро устойчив 26 лв
един спрей никел (за периферните неща) 13 лв
боядисването от професионалист - (за мен без пари)
Всички болтове гайки съм ги сменил с вътрешен шестограм от нераждавейка -5-8лв
гориво -20лв трима човека в три различни точки на града Wink
Общо: 237.00 лв

Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
cossy


Регистриран на: 15 Дек 2011
Мнения: 89
Отговорете с цитат
Страхотно се е получило! Браво за добре свършената работа Smile
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на cossyИзпратете лично съобщение
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Малко време ми остана и се занимавах с капака ето какво се получи:





Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Получило се е перфектно, поздравления... само дано не започне да се лющи, че.... върху алуминия трудно се задържа боя!
Фона обаче... направо е трепач! Very Happy

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Напоследък не ми остава много време и колата си е доста на заден план но все пак свърших нещо и по нея Smile
Като начало нови дискове които ще сложа при останалите неща по окачването и ходовата част.



Купих инжектори които да монтирам на новия всмукателен колектор

Старите :

BOSCH-0-280-150-708
LBS/HR -14.35
CC/MIN- 150.8
GRAMS - 108.5
PSI - 36.25
BAR -2.5

Новите :

BOSCH - 0-280-150-744
LBS/HR - 20.4
CC/MIN - 214.4
GRAMS - 154.2
PSI - 36.25
BAR - 2.5

Почистих ги отвън;



Сега изглеждат така:



Мисля и за ултразвук почистване и кербоване на нови маркучи,но това когато пак мога да отделя време.
П.П също трябва да намеря най долу на инжекторите се виждат две гумени уплатнения
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Тунинг Uno turbo МК1
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 19 от 20  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com