Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Тунинг Uno turbo МК1
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Следваща
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Ами мисля да ги поръчам по някое време,поради изброените по горе причини,а и застават от предната страна на на радиатора и от зад ми остава свободно за да мога да си направя турбо пътищата както искам,а за този дифозьор двойния за който казваш ти ,най вероятно и той е за заден монтаж!
А тези перки 9 инчовите на снимката може да видиш монтажа им колко е приятен Smile
Само ако може да ми кажеш колко вата ми е оригиналната перка защото тези двете са по 80 вата 160W.

А за силиконивия кит който ми остана според китаеца е за Пунто ГТ
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Има и такива двойка вентилатори за монтаж отпред...
Ето и данни за твоя вентилатор на радиатора - 280 Вата:

http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=9&modif=286&cat=1&subcat=20

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Ето го по горния кит който ми остана,ако някой има интерес на лични.

За Punto H6T е!

http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO-H6T-SILICONE-RADIATOR-HOSE-KIT-SILICON-/370590313393?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5648e76bb1
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Ти, плати ли ги и двата комплекта или втория ти го пратиха като рекламация? Smile

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
Ти, плати ли ги и двата комплекта или втория ти го пратиха като рекламация? Smile

Естествено ,че съм платил само единия,се едно не се знаем Cool
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Здравейте, тази седмица имаше няколко дни с хубаво време,и реших да се занимавам с един проблем който ме мъчи от доста време,а имено отечките!

Тази смърт за акумулаторите и предпоставка за запалвания е сериозна и е хуваво да и се обърне внимание още на време.

Отечката беше толкова голяма,че 75А акумулатор го сваляше за 1 час! за да има такава отечка това е ясно,че е кабел с голямо сечение,а именно от генератора към стартера тъй като генератора е точно до турбото кабелите от нагряване са станали твърди и на много места без изолация и опираха на няколко места!



След подмяната отечката падна доста, но все пак си я имаше и много от ел уредите не работеха нормално!За това махнах всички гофри сложени от завода преди дооста години и прегледах кабелите много от кабелните обувки бяха морално остарели и просто не се държат стегнато а се клатят, подмених всички кабелни обувки плюсови с нови и ги покрих с термо свиваем шлаух и станаха като нови всички снопове кабели ги прибрах в нови гофри и закрепих по местата им! и положението стана по приятно в коша.





След всичко това отечката падна оше и остана 0.075 след което свалях всички предпазители докато открия на кой кръг е проблема,но не излезе на нито един от кръговете.След цигара време осъзнах че кастофона който не е пускан от години дори и при изваден бош ключ работеше,и след изваждането на буксата консумацията падна на 0.000А Не мога да разбера как кастофон който му е махнат панела черпи ток! когато намеря време ще го преместя на бош ключа.

Но радоста ми не продължи дълго при натискане на спирачката не работи мигача и други такива. Осъзнах,че след като съм прогонил плюсовите кабелни обувки е време да прегледам масите!



Всички маси по колата незнайно защо са на кабелна обувка,но не такава стягаща се с болт а от тези с клик и понеже са много от завода слагат планка стегната с болт и на нея редят всички обувки!

Всички такива кабелни обувки се клатят и не замасяват добре фаровете един път светят добре един път не и реших да премахна планките и да сложа кабелни обувки с Оринг и да е стегнато направо на болта.

Тук на десния калник всички 8 кабелни объвки ги събрах в една и отгоре с термошлаух,оставих планката все пак за да мога да закача на нея кабелната обувка за мигача,не я присъединих в кюпа защото ако трябва да се извади мига ще пречи.



След пристягането фарове и мигачи заработиха както трябва!



Днес със сутрешното кафе обмислих какво съм свършил вчера и се сетих,за другия наболял проблем неработещите ел стъкла или работят но не се качват трябва да им помагаш и така,вързах мултицета до мотора и след натискане на копчето при сваляне показа 7волта а при качане 4,3 волта !



Веднага опънах един кабел от акумулатора директно и о чудеса като хукнаха тези стъкла на горе на доло осъзнах,че проблема не е в самите механизми а в инсталажията им.



разплетах им кабелите и оправих първо плюсовите връзките под таблото бяха слаби както и тези на самата врата! Пробвах пак и се движеха малко по бързо,но не както с шунтиращия кабел.Сетих се за вчерашните маси и под таблото на един болт открих същата планка напъплена с кабелни обувки от 86-та

свалих всички стари кабелни обувки и ги подмених и тях със такива с оринг и направо на болта!





След стягането на болта стъклата хукнаха на горе на доло,а мултицета закачен до мотора показваше 11.30 Волта!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Поздравления.... много работа си свършил и доста нерви си изхабил предполагам... самата работа не е от най-приятните
Им така, като си я захванал, провери и всички връзки по таблото с предпазителите... от там идват голяма част от проблемите по захранването и се откриват едва като замирише!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Днес прегледах всички предпазители и връзките им.

След това до левия калник всички маси изглеждаха така!

Много от тях комбинирах като оставих две отделно за мигачите за да могат да се свалят!Другите в голяма кабелна обувка и ги стегнах с хидравликата след това отгоре пак с термо шлаух и стана така добре

Преместих захранването на кастофона на бош ключа но оставих кабела за паметта за да пази настройките.Памета на кастофона харчи 0.002A което е нищо но без него показваше само нули Smile
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
от известно време забелязвам,че когато изгася колата стрелката за налягането на маслото не се връща до края огледах датчика и видях че кабелчето е запоявано и правено след което поръчах нов датчик за налягане на маслото.

ето го стария оригинален на Фиат.


След смяната на датчика установих че проблема не е изчезнал! Twisted Evil
http://www.youtube.com/watch?v=ipCC2qKhwfA&feature=channel&list=UL
пристъпих към уреда с хирургическа точност.


установих,че дори и с изваден уред стрелката не е позиционирана в началото.
http://www.youtube.com/watch?v=bt-lStm8xwE&feature=channel&list=UL
След кратък размисъл и оглед установих че пристигат четери крачета до уреда две минават през съпротивление и две директно!
двете през съпротивлението са когато се включи на контакт минава през тях и позиционира стрелката на 0.
А когато запалим получава сигнал по другите две крачета от датчика!
Мръднах другите стрелки и по таблото и видях че се връщат сами до края явно имат пружинки! Така или иначе вече уреда е повреден реших да пристъпя към сърдечна операция и да видя що иде реч вътре с една пинсета викам да махна стрелката опъвам ама не излиза Rolling Eyes когато я пуснах стрелката закова в началото на скалата мърдам няколко пъти и тя работи ама чудесно.
Сега вече ми показва коректно налягането и мога да съм спокоен за мотора,
От бързане за събиране не ми остана време за клип след като събрах.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
Поздравления! Бавно и сигурно вървиш към финала... кога ще режим лентата? Smile

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Тунинг Uno turbo МК1
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 18 от 20  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com