Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Ръководство - монтаж на фабричен подлакътник - Стило
Ръководство - монтаж на фабричен подлакътник - Стило
emzo


Регистриран на: 02 Фев 2009
Мнения: 154
Отговорете с цитат
Ей сън не ме ловеше, че мойта кочинка няма подлакътник.
Бая време обикалях из СТЗ моргите, ама или няма или ако имат, искат цена като за 3 подлакътника.
В крайна сметка взех, че си намерих миналата седмица.
А днес благодарение на EVN(цял ден без ток в офиса), успях и да го монтирам.

И така, необходими:
- подлакътник
- декоративен капак
- метална планка (виж края на пост-а)
- 3те болта за захващане към планката.



Един бърз поглед на конзолата:


Започваме да я разглобяваме отзад напред. Има един болт под декоративното капаче, два болта под задната духалка.
След което, тя пада, на щифтове е.


2 болта под духалката и 2 болта най долу до мокета.
Развиваме ги и пада капачето:



Махаме кожите от ск. лост и ръчната и гумата под стойката за чаши (там има още 2 болта):



Разкачаме и страничните кори(на щифтове са), разкачаме конектора на Сити/АСР бутоните, бъркаме през дупката на ръчната и разкачаме конектора на запалката:


След което самата конзола вече се вади.
Така насочваме се към задната част и виждаме пластмасова планка.
Принципно пишат из нетЯ, че била слаба и затова се ползвала металната, аз лично доста я напънах и едвам я огънах, но ..... както и да е. За планките по-нататък.


Ето тук съм заградил местата, където планката се захваща за купето.
Занитено е, препоръчвам да се разпробият нитовете:


Така, ето снимки на пластмасовата и металната планки:


3P и 5P ..... това не случайно е написано ! Mr. Green Малко по-късно за това.

Така, време е да монтираме новата планка, нямах поп нитачка и се наложи да ползвам болтчета и гайки. Естествено мястото е трудно достъпно и ми отне известно време да завия гайките отдолу.



И започваме по обратния ред. Монтираме задния въздуховод:


Така, сега трябва да изрежете едно "прозорче" на конзолата, за да може да се завие самия подлакътник:


Може да не се стараете, така или иначе няма да се вижда. Аз използвах дрелка и макетен нож.
Така започвате да сглобявате всичко обратно, както си е било.
След като сте сглобили всичко поставяте самия подлакътник и го захващате с болтовете:

Снимката е от Brevetti Smile , на когото съм много благодарен за снимковия материал.

И крайният резултат:



Уикенда ще търся сив плат, че това синьото ......

--------------------------
Много , много ама мнооооооооооого важно !
Има разлика между планките за 3врато Стило и 5врато Стило.
Оказва се, че на 3 вратото Стило конзолата е доста по-ниска.

Ако закупите подлакътник и планка от 3D Стило и я монтирате на 5D Стило , трябва да я удължите с 3.1см. (по мои сметки).
Ето така:


Снимки и преди-сега:

-----------
Ако закупите подлакътник от 5D Стило и го монтирате на 3D Стило, трябва да скъсите планката с 3.1см. (Нали знаете ? 3 пъти мери, един път режи !!! )

_________________
2003 Stilo JTD115
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на emzoИзпратете лично съобщение
Ръководство - монтаж на фабричен подлакътник - Стило
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 1  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com