Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Проект Escort Zetec 1.8 16V 115hp-->130hp.
Иди на страница 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Следваща
Проект Escort Zetec 1.8 16V 115hp-->130hp.
KOss


Регистриран на: 19 Яну 2011
Мнения: 456
Отговорете с цитат
Такааа. Колата не е италианка... Тя е Форд Ескорт '96 година 1.8 16V Zetec 115hp.

Днешният ден беше фатален за скоростната му кутия. Rolling Eyes Резултата е на яве, точната причина все още е неясна, но ще я разберем след като свалим кутията (или това което остана от нея). Какво се случи... Карам на 2-ра предавка с около 2500об/мин и натискам по рязко педала на газта. Резултата - на мястото на диференциала има празна дупка през която може да си разглеждам карантийте на кутията и целия кожух на скоростите е разцепен... Shocked Накратко казано - пръснах диференциала.

Това което се готви вмомента е нова скоростна кутия, по-здрава, от Мондео 2.0 16V 136hp или от Ескорт RS2000 150hp (която също се монтира и на Ескорт TD). Разпределителни валове, дроселова клапа и ECU от Мондео 2.0, които вече са при мен. Резултата който се очаква е - мощност от около 130hp, по-висок въртящ момент с около 20Nm и по-дълги предавки. Сегашната кутия стигаше със 115hp на около 6000 об/мин на 210км/ч. С новата тази скорост ще е около 230км/ч, като нямам особено намерение да я изпробвам (или най-малкото да я поддържам за повече от няколко секунди).

Следва продължение............ Arrow


Последната промяна е направена от KOss на Съб Фев 12, 2011 12:15 am; мнението е било променяно общо 1 път

_________________
Pontiac Trans Sport SE 3.1 V6 - мърка
Ford Escort 1.8 16V - SOLD!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KOssИзпратете лично съобщение
bebito^^^


Регистриран на: 24 Яну 2008
Мнения: 143
Отговорете с цитат
Смятам,че е по добре да се промени заглавието на доработки или нещо подобно на Форд Ескорт '96 година 1.8 16V Zetec 115hp
Така,ще има тема за дадената кола ,а не само за ремонт на скоростната кутия,а както виждаме ще има продължение Smile

_________________
renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на bebito^^^Изпратете лично съобщениеПосетете сайта на потребителя
KOss


Регистриран на: 19 Яну 2011
Мнения: 456
Отговорете с цитат
bebito^^^ написа:
Смятам,че е по добре да се промени заглавието на доработки или нещо подобно на Форд Ескорт '96 година 1.8 16V Zetec 115hp
Така,ще има тема за дадената кола ,а не само за ремонт на скоростната кутия,а както виждаме ще има продължение Smile


Готово. Така и аз мисля че е по-добре. Явно бях твърде афектиран от случката с кутията ми днес... Embarassed В неделя взимам новата кутия. Когато започне работата по колата ще има и снимков материал... Wink

_________________
Pontiac Trans Sport SE 3.1 V6 - мърка
Ford Escort 1.8 16V - SOLD!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KOssИзпратете лично съобщение
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
И двата двигателя който си посочил са построени на базата на един и същ блок който се пройзвежда ако не се лъжа от 1992 год като по мощния е малко до осъвършенстван освен на тях блока се използва и на Fiesta RS1800i като разликите им са в горивната камера и разпределителния вал както и в електрониката, двигателя го разработват с помоща на Yamaha.По новия модел DURATEC - който го монтират на Focus ST170 прави на първо впечатление,че е кореннно различен,но е построен доколкото знам на базата на Zetec като е усилена долната част на мотора и са добавили променливо газоразпределение -има и такива двигатели прехфърлени но има зайгравка с ЕКУ-то
По интересното е че има твърдения за взаймозаменяемоста на буталата на Zetec със тези на ХЕ то и след това нормално си се развърта като ХЕ до 7000 об съответно със смяна на болтовете с ARP това със сток всичко.-(това бих го проверил обстойно)
Хубавото при Zetec е,че има много надеждна глава и няма да имаш проблем с нея има вадени 200 коня от този мотор с главата от 2.0л със полиране на главата има място и за по големи клапани и със вал 285* съответно и със раздвижна ролка за да върнеш аванса,
На това също бих се спрял ако имаш възможност-в смисъл колата да не ти трябва.За да може да се обмисли, 2.0литровата глава да се полира и да се сложат по големи клапани регулатор на бензина-както и по големи инжектори и вал с ролка остава една настройка на вече съществуващия комп,не като нас да слагаме мега -при теб с един ремап и колата ще стане повече от приятна за каране
а като казахме колата тя каде е всъшност? Confused
след като я видя ще ти кажа на варианта който бих избрал аз ще ти дам бонус Idea не е нито един от горните.
а ако се питаш от каде знам за фордовете, мой приятел дълго време имаше форд ескорт косуърт на 70 000 км който вече е в шумен Crying or Very sad за което ме яд ,но мнооого щяха да ми станат колите ако бях го вземал а имах серозно намерение Embarassed .
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
KOss


Регистриран на: 19 Яну 2011
Мнения: 456
Отговорете с цитат
Виждам че си запознат с тези двигатели. Wink

Така. Да хвърля малко яснота. Относно новата ми кутия (а именно MTX75, старата ми беше IB5). За да я сложа трябва "само" да си набавя преден мост от кола с такава кутия, тампон за кутията, вътрешни и външни карета, полуоски, маховик, съединител, жило съединител и още някои неща... Mr. Green

_________________
Pontiac Trans Sport SE 3.1 V6 - мърка
Ford Escort 1.8 16V - SOLD!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KOssИзпратете лично съобщение
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
KOss написа:
Виждам че си запознат с тези двигатели. Wink

Така. Да хвърля малко яснота. Относно новата ми кутия (а именно MTX75, старата ми беше IB5). За да я сложа трябва "само" да си набавя преден мост от кола с такава кутия, тампон за кутията, вътрешни и външни карета, полуоски, маховик, съединител, жило съединител и още някои неща... Mr. Green

а каде са снимките на колата Rolling Eyes
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4364
Отговорете с цитат
KOss написа:
Виждам че си запознат с тези двигатели. Wink

Така. Да хвърля малко яснота. Относно новата ми кутия (а именно MTX75, старата ми беше IB5). За да я сложа трябва "само" да си набавя преден мост от кола с такава кутия, тампон за кутията, вътрешни и външни карета, полуоски, маховик, съединител, жило съединител и още някои неща... Mr. Green


С много сериозен тунинг си се заел, поздравления за куража!
Само си мисля....предния мост дали е нужно да се сменя, ако проблема там е само със монтирането на мотора... дали не може да се променят само тампоните и мястото им....
Твърде вероятно е мястото на присъединяване на новия мост да не съвпадне с мястото на стария....

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
KOss


Регистриран на: 19 Яну 2011
Мнения: 456
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
KOss написа:
Виждам че си запознат с тези двигатели. Wink

Така. Да хвърля малко яснота. Относно новата ми кутия (а именно MTX75, старата ми беше IB5). За да я сложа трябва "само" да си набавя преден мост от кола с такава кутия, тампон за кутията, вътрешни и външни карета, полуоски, маховик, съединител, жило съединител и още някои неща... Mr. Green


С много сериозен тунинг си се заел, поздравления за куража!
Само си мисля....предния мост дали е нужно да се сменя, ако проблема там е само със монтирането на мотора... дали не може да се променят само тампоните и мястото им....
Твърде вероятно е мястото на присъединяване на новия мост да не съвпадне с мястото на стария....


Така. Кутията вече е при мен, заедно със скоростния лост и щангите. Laughing Проблема в моста е само един и той че на моя няма дупки за задния тампон на новата скоростна кутия, което мисля че ще може да се коригира. Другата добра новина която разучих е че няма да ми се наложи смяна на маховика! Very Happy Проблема с маховика беше, че новата ми кутия идва с 240мм съединител, а моя е 220мм. Моят феродов диск е със 17 шлици, а 240мм е с 23 шлици, както и притискателя е по-голям и няма да пасне на маховика. Обаче какво се оказа? За новата кутия се продава съединител който е на 220мм, просто е на Мондео 1.8 16V с MTX кутия, което от своя страна е със абсолютно същия като моя маховик (проверен и сверен по оригинални номера). Тоест, просто ще взема комплект съединител за Мондю 1.8. Very Happy Единствения проблем който остава е полуоските и каретата. Които стават от Ескорт TD, а такива бол по моргите и хубавото е че имам едното вътрешно каре при мен, с което ще мога да сравнявам до пълна точност.

_________________
Pontiac Trans Sport SE 3.1 V6 - мърка
Ford Escort 1.8 16V - SOLD!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KOssИзпратете лично съобщение
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
А мондеото със същите коне ли е и същия въртящ момент.?
Довечера ако ми остане време ще ти напиша това което бих направил аз ако колата беше моя.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
KOss


Регистриран на: 19 Яну 2011
Мнения: 456
Отговорете с цитат
А ето и малко снимков материал...
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KOssИзпратете лично съобщение
Проект Escort Zetec 1.8 16V 115hp-->130hp.
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 11  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com