Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор ФИАТ МАРЕА 1.6 16V-1998.год КОМБИ.-НЕ ПАЛИ!!!!!!!!
ФИАТ МАРЕА 1.6 16V-1998.год КОМБИ.-НЕ ПАЛИ!!!!!!!!
makc33


Регистриран на: 11 Юни 2018
Мнения: 8
Местожителство: Монтана
Отговорете с цитат
ЗДР. На всички от 15 дена имам тази Красавица жсичко беше ок до преди 3 дена трьгнахме да сменяме номера и талона и ни остави на патя досега сам бил собственик на френски коли и не сам мн запознат с фиатчето но сичко с жремето .Как стан предишния ден реших да сменя единстжено антифриза че беше акано знаете как е жремено сложих жода докато отида ж града да си купя антифриз .източих измих с жода докато стане чиста обезвадуиш нямаше да надува маркучи сичко ок сутрита запали си от раз и трагнах за кат минах 30км и жидядах на уреда за вода че стрелакта показжа м/у белия и началото на чержения сектор спрех да погледна колата си работеше загасих я пождигнах капака и от станата на раширителя излезна леко изпарение изчаках малко и реших да запаля и до там варти на стартер но не пали,помислих да не е от батериата понеже не нова не е подаде ми един колега ток с кабели не щее извиках пьтна доидоха човека врьтна на стартер и казва маи белаята е голяма смяташе че е скасал агр.ремак
закачи ме и аиде в сервиза . отвориха капачето и проверка на ангр. р. ок е след това откачиха маркучите на попата и хварля гориво за страх след това свещтите и там ток има гледаха бушони релета няма проблем викат имаме самнение за проблем сьс комп.ЕКУ ИЛИ ИЗГОРЯЛ не са правили диагностика понеже нямамат кабели .Не сьм ходил на диагностика на др място малак град и в това полжение викнах един познат и аиде у дома на село...Казахаха ми за един че прави диагностика обади се казах какав модел е колата и може ли да направи каза да мога доиде тои и аз чакам да извади техниката и да диагностира даже му посочих буксата за да го олесня тои седна в колата и познаите пипна еди джа прекасвача даде на стартер и казва това не е от от електониката по двигателя е докарая я при мен аз жцепенен ти серъозно ли аз от електроника и от мареа не сам но имам понаятие от мотри уаз газ поправяме и правим за офрот взе си чатето и замина. прочетох доста от темите помислих да не е от дачика на хол кол.вал.смених го не щее не пали на таблото при завартане на клуча светжа лапата на code и изгасва не пали .извиках колегата ми вчера я отворихме да прегледаме основно отворихме големия капак на агре.р.
не е сксан няма конец сух е но се личи че е за смяна леко напукан не е хлабав дадохме долу и горе на белег идва си варти леко няма да чука всичко си е наред направихме и ножа цетровка обиколих сички букси и гипраснх с спреи огледахме релетата няма проблем давам на стартер не шее.Да допалня колата я жзех от един военен тои е закупил от италя и ми каза че дали има няма 3000км да е изминал колата не беше карана от около година но когато я гледах запали от раз и при проба варвеше добре няма теч на масло не цапа и винаги е карана на бензин няма газ аз дефакто сьм 3 собственик в момента е на 168хиляди км.Моля ви за помощ благодаря жи предварително.


[/code][/b]
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на makc33Изпратете лично съобщениеИзпрати мейла
Re: ФИАТ МАРЕА 1.6 16V-1998.год КОМБИ.-НЕ ПАЛИ!!!!!!!!
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4348
Отговорете с цитат
makc33 написа:
ЗДР. На всички от 15 дена имам тази Красавица жсичко беше ок до преди 3 дена трьгнахме да сменяме номера и талона и ни остави на патя досега сам бил собственик на френски коли и не сам мн запознат с фиатчето но сичко с жремето .Как стан предишния ден реших да сменя единстжено антифриза че беше акано знаете как е жремено сложих жода докато отида ж града да си купя антифриз .източих измих с жода докато стане чиста обезвадуиш нямаше да надува маркучи сичко ок сутрита запали си от раз и трагнах за кат минах 30км и жидядах на уреда за вода че стрелакта показжа м/у белия и началото на чержения сектор спрех да погледна колата си работеше загасих я пождигнах капака и от станата на раширителя излезна леко изпарение изчаках малко и реших да запаля и до там варти на стартер но не пали,помислих да не е от батериата понеже не нова не е подаде ми един колега ток с кабели не щее извиках пьтна доидоха човека врьтна на стартер и казва маи белаята е голяма смяташе че е скасал агр.ремак
закачи ме и аиде в сервиза . отвориха капачето и проверка на ангр. р. ок е след това откачиха маркучите на попата и хварля гориво за страх след това свещтите и там ток има гледаха бушони релета няма проблем викат имаме самнение за проблем сьс комп.ЕКУ ИЛИ ИЗГОРЯЛ не са правили диагностика понеже нямамат кабели .Не сьм ходил на диагностика на др място малак град и в това полжение викнах един познат и аиде у дома на село...Казахаха ми за един че прави диагностика обади се казах какав модел е колата и може ли да направи каза да мога доиде тои и аз чакам да извади техниката и да диагностира даже му посочих буксата за да го олесня тои седна в колата и познаите пипна еди джа прекасвача даде на стартер и казва това не е от от електониката по двигателя е докарая я при мен аз жцепенен ти серъозно ли аз от електроника и от мареа не сам но имам понаятие от мотри уаз газ поправяме и правим за офрот взе си чатето и замина. прочетох доста от темите помислих да не е от дачика на хол кол.вал.смених го не щее не пали на таблото при завартане на клуча светжа лапата на code и изгасва не пали .извиках колегата ми вчера я отворихме да прегледаме основно отворихме големия капак на агре.р.
не е сксан няма конец сух е но се личи че е за смяна леко напукан не е хлабав дадохме долу и горе на белег идва си варти леко няма да чука всичко си е наред направихме и ножа цетровка обиколих сички букси и гипраснх с спреи огледахме релетата няма проблем давам на стартер не шее.Да допалня колата я жзех от един военен тои е закупил от италя и ми каза че дали има няма 3000км да е изминал колата не беше карана от около година но когато я гледах запали от раз и при проба варвеше добре няма теч на масло не цапа и винаги е карана на бензин няма газ аз дефакто сьм 3 собственик в момента е на 168хиляди км.Моля ви за помощ благодаря жи предварително.


[/code][/b]


Трябва да направиш един компютърен тест... това е най-краткия начин за насочване към проблема!
Иначе, много насоки мога да ти дам, но всичко е свързано с проверки, тестове, разглобяване...
Датчика на разпределителния вал не си проверил, който е под зъбното колело на разпр. вал но.... там е сложно за ремонт

Направи комп. тест и пак пиши!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
makc33


Регистриран на: 11 Юни 2018
Мнения: 8
Местожителство: Монтана
Отговорете с цитат
здр прижечер доде един да замери колата някаде около час диагностика показа грешка на дросел клапата дето е моторчето и дачик на топля жаздох до него парво в дясно друго не показа жадихме чистихме после пак замери и пак саштото няма представа колко добар е в диагностики това е което мога да споделя не мога да я карам за момент пак на теглене до града 40км са на работа сам и не мога да оцьствам
компресия не сам мерил трябжа ми тврдо рамо имам за копресия но е маркуч но се огава и ще тарся от някои да замеря колко атмосфери трябжа да е 12 до 15 и др какав акомолатор ампераж трябжа за този модел предопогам поне 55амп в момента на нея е 45 и ми се струва малодушно. даваите някакви преполойения савети да проверяам докато се освободя да кача на диагностика ,има ли вериотнос от мап сезора да прави таз магария а относно дачика на распределител вал да там е не сам го свалял но тои не беше ли за обротите или ги качва или мн ниски даржи но щте запали благодаря предварително че оделяш от ценото си време
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на makc33Изпратете лично съобщениеИзпрати мейла
makc33


Регистриран на: 11 Юни 2018
Мнения: 8
Местожителство: Монтана
Отговорете с цитат
забравих да напиша имам др комп и имо сьс клуча и патроно но няма на него кабела антенката ,мога ли да направя експеримет да сложа имото и компа с тази антека от моята си и с моя патрон и клуч или няма да стане но клуча които е ж този коплек е капсолован и мисля че е без чип а обикновен но моя си има чип в самия клуч
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на makc33Изпратете лично съобщениеИзпрати мейла
makc33


Регистриран на: 11 Юни 2018
Мнения: 8
Местожителство: Монтана
Отговорете с цитат
от фиат брава е коплекта 1.6 103к магнети марели и на моя е на магнети марелис тази разлка че на моя в клуча е е чипа а др е капсолован и ми се струва че е обикновен
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на makc33Изпратете лично съобщениеИзпрати мейла
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1064
Отговорете с цитат
диагностика ако гледа само грешки няма да стане..
гледат се живи данни на датчика на вал-а и на разпределителя тая кола и без дросел трябва да пали та не е там проблема мап серзора играе роля като запали за самото палене може да пали трудно но ще пали проверете налягането на горивото в рейката трябва да е 3 бар-а
след това проверете в ЖИВИ Данни какво показват двата датчика който ти споменах ако и тогава няма отговор тогава се насочи към компресия но мотор без компресия върти много бързо попринцип чуйте също цъкат ли дюзите да се проверят да не би те да не пускат
с гледане на грешки само в много малко от случайте се оправя нещо .. Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4348
Отговорете с цитат
makc33 написа:
здр прижечер доде един да замери колата някаде около час диагностика показа грешка на дросел клапата дето е моторчето и дачик на топля жаздох до него парво в дясно друго не показа жадихме чистихме после пак замери и пак саштото няма представа колко добар е в диагностики това е което мога да споделя не мога да я карам за момент пак на теглене до града 40км са на работа сам и не мога да оцьствам
компресия не сам мерил трябжа ми тврдо рамо имам за копресия но е маркуч но се огава и ще тарся от някои да замеря колко атмосфери трябжа да е 12 до 15 и др какав акомолатор ампераж трябжа за този модел предопогам поне 55амп в момента на нея е 45 и ми се струва малодушно. даваите някакви преполойения савети да проверяам докато се освободя да кача на диагностика ,има ли вериотнос от мап сезора да прави таз магария а относно дачика на распределител вал да там е не сам го свалял но тои не беше ли за обротите или ги качва или мн ниски даржи но щте запали благодаря предварително че оделяш от ценото си време


Тези грешки които е показал компа не са съществени и не са причина за твоя проблем!
Колегата по-горе ви е изброил някои неща на които да обърнете внимание... И аз не разбрах има ли налягане на горивото, работи ли помпата?
Ако помпата не работи, има един авариен ключ под седалката или долу отляво на съединителя който трябва да се натисне... първо това проверете
Имаме из форума някъде такава тема с подробности

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
makc33


Регистриран на: 11 Юни 2018
Мнения: 8
Местожителство: Монтана
Отговорете с цитат
здр пичове мс за споделеното и ж севиз и тук си имаше ток и мята си гориво на помпата но др е белята аз в началото на темата написах че като спря и вдигнах капака от кам ра6иртелния сад излезна като лек облак но стрелката не е била в чержения сектор след работа слезнах пак долу погледнах маслото не е мрадноло но водата изчезнала не напално долях около 2.5 литра умишлено свалих све6тите и завартях на стартер изби вода през цилиндрите издухала гарнитура за мен а как е станало според мен е затворил засекал термоста мисля .Аз се чудя и на тез в сервиза маистори как да им убегне след като им обясних всичко подробно те заминал агренаж мани мани споделете и вашето мнение и освем в кадаре сервиз др начин има ли да се провери дали е изкривил главата искам подробна и копетентна информация стъпка по стъпка мс предварително
да доплня на пежака бащата като му издуха гарнитурата при него пук от големи варнески спецелисти маистори те превили два болта на главата и няма обрана разба аз това го разбрах след като отворих и да имах варят или правене резба на блока ходене по маки и щяха да го одерат аз с медчик напраих резба после завих едни втулки и заспа гарнитури сичко комплект и до днес варви на пушка
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на makc33Изпратете лично съобщениеИзпрати мейла
makc33


Регистриран на: 11 Юни 2018
Мнения: 8
Местожителство: Монтана
Отговорете с цитат
здр сега се залавям да свалям главата и да видя пораженията но ме спира каква вложка е при тези глави
ште кача и снимки по касно
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на makc33Изпратете лично съобщениеИзпрати мейла
makc33


Регистриран на: 11 Юни 2018
Мнения: 8
Местожителство: Монтана
Отговорете с цитат
здр моля за помощ. Интересува ме и с колко килограма се стяга главата на фит мареа 1.6 16v. схемата на затягане е от средата на вън спирала но за силата не знам благодаря
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на makc33Изпратете лично съобщениеИзпрати мейла
ФИАТ МАРЕА 1.6 16V-1998.год КОМБИ.-НЕ ПАЛИ!!!!!!!!
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 1  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com