Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi 1050 Abarth 70 hp
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1040
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
mohel написа:
аз мисля че 10.4 е степента на згъстяване а не компресията??
мерих е днес 12 близо и на 4-те циилиндъра но имам проблем колата пуши през картерната вентилация доста
днес отворих мотора целия мислех че е запекъл някой маслен сегмент обаче всички сегменти се движат перфектно
дали не износен масления въпреки че се движи добре?
предимно заради това отворих двигателя от долу е добре май на време е отворен за лагери ще ги снимам да погледнете ама малко мнение
по горния въпрос за картерната вентилация където пуши не виждам от какво друго да е ?


Да, степента е 10,4... писал съм машинално, Smile компресията е по-висока!

Изкарай всички сегменти, постави ги поединично в цилиндъра и измери ключа на всеки един

поиграх си днес и видях че хлабините са доста голями според мен?
първи компресионен 0,60-6
втори компресионен 0.80
...
такива са стойностите на всички цилиндри
маслените не можах да ги измеря но ми се вижда и много разликата между единия компресионен и другия
и как прави 12 компресия ????
с тия хлбини
дали ще има разлика с новите сегменти
понеже сега блока не мога да го замеря за елипси и износване а то няма как да няма от 83-та година до сега Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4329
Отговорете с цитат
Ключа на сегмента е голям, 0.6 - 0.8 са си за смяна... виж ключа и на масления, той сигурно е 1мм

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
fluid_88


Регистриран на: 21 Яну 2011
Мнения: 279
Отговорете с цитат
Дано не се стигне до шлаиф и да си остане STD.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на fluid_88Изпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1040
Отговорете с цитат
fluid_88 написа:
Дано не се стигне до шлаиф и да си остане STD.

най вероятно ще да е колега просто ми се случиха много неща болници и така на татък и от тук на там по сериозните ми проекти пропаднаха вече
но така или иначе купих нови сегменти благодарение на Христо и седят вече май повече от година ще ги сложа и го събирам и ще е направя работа кола
вместо да тропам с другите като ходя по работа като се има в предвид къде ходя като закъсат някъде
затварям го с с сичко добре направено без да съм мерил хлабините в самия цилиндър но преди да правя това ще си пусна Купето пак в движение че и него
забатачих много тъкмо ще си почине Браво-то малко на това ХГТ толко км му навъртях че трябва малко да си го постегна и него че скърца вътре всичко (нормално за браво/брава/мареа ) Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1040
Отговорете с цитат
зглобих го с новите сегменти и го запалих днес но трябва да си поиграя още малко с центровките
иначе сега не изпушва до колкото видях но ще се види

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1040
Отговорете с цитат
Христо дай малко акъл и съвет
направих центроврка всичко играх си с какво ли не сега пали работи нарезва се сичко е супер освен празния ход
има го но някък си неравномерно играх си с жиг. за празния ход и с другия който предполагам е за горивната смес където е от зад
докарвам ги оборотите но работи неравно мерно някък си смених и свещите и кабели имах 2-3 комплекта и 2 делка имам
същото като се има в предвид че сега съм с новите сегменти и сега през картерната вентилация не пуши както пушеше преди начи компресията е доста по добре (не съм е измерил)
също така ми се чува че чука някой от клапаните като ги регулирах уж бяха добре но май някой е с по голяма хлабина сега
трябва да ги погледна пак но дали да е от него?..

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1040
Отговорете с цитат
mohel написа:
Христо дай малко акъл и съвет
направих центроврка всичко играх си с какво ли не сега пали работи нарезва се сичко е супер освен празния ход
има го но някък си неравномерно играх си с жиг. за празния ход и с другия който предполагам е за горивната смес където е от зад
докарвам ги оборотите но работи неравно мерно някък си смених и свещите и кабели имах 2-3 комплекта и 2 делка имам
същото като се има в предвид че сега съм с новите сегменти и сега през картерната вентилация не пуши както пушеше преди начи компресията е доста по добре (не съм е измерил)
също така ми се чува че чука някой от клапаните като ги регулирах уж бяха добре но май някой е с по голяма хлабина сега
трябва да ги погледна пак но дали да е от него?..

измерих си компресията днеска 12-12-12-13
свещите снощи ги сложих днес да е работила 30-40 мин свалях ги седят си като чисто нови без никакъв нагар
въпреки това има едно като missfire на празен ход и не мога да е сваля под 1100-200 оборота под тях работи зле
ако заработи на 1000 добре ще е добре
карборатора е доста интереен понеже е двукамерен и аз както го гледах намирам само две неща за регулиране на снимката съм отбелязал с бялото който са те, а с червено при мен тия неща ги няма само тегнологични отвори
само не мога да видя че се пада от зад и явно ще трябва да го сваля така и така понеже чувам клапан да причуква явно не регулиран добре
от зад на карбуратора точно под кръглия отвор който съм отбелязал с червено под него има два малки може би там да има за регулиране на сместа знам ли на времето правеха центровка на карбураторите с Куха,стъклена свещ - сега не се намира никъде даже да си е купиш осевен в Ебай иначе пали от раз нарязва се добре всичко е добре освен празния ход не ми харесва някък ще направя и клип ама както се знае от клиповете не може да се чуе това което се чува на-истина

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1040
Отговорете с цитат
горе долу го понастрой утре ще пре-регулирам клапаните че ми се чува че чука някой на някой цилиндър
оправих малко инсталацията че беше трафопост в краката също така сложих и дигиталното табло и наредих всички пинове както трябва всико по него работи вече
Търся Интериорни чарколяци за Уно мк1 ако някой има някое мк1 за части да казва трябват ми разни неща

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi 1050 Abarth 70 hp
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 17 от 17  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com