Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Injector Pulser generator = Тестер за дюзи
Injector Pulser generator = Тестер за дюзи
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 998
Отговорете с цитат
Ще си направя сам стенд за дюзи
и направих тоя Пулс генератор по схема която видях в нет-а ще кача снимка и на схемата
схемата е доста прилична можеш да променяш Duty Cycle & Frequency
на снимката Полевия Транзистор не са му дали данните дават го IRF740
но на мен ми се видя много слаб след 1 мин цъкане на дюзата прегря направя без радиатор
за това го заместих с 11N40 полеви МОСФЕТ който е 4 пъти по мощен и даже без радиатор загрява много трудно
Клип ще кача утре
ща си поръчам и 4 колби 125мл и ще взема една рейка която ми е под ръка и една помпа и да мога да ги гледам
ще направя и кутия стъклена тип аквариум да виждам каква е струята а колбите да гледам разликата между дюзите
също съм намерил една Китаиска ултразвукова ваничка 60 вата ще пробвам с нея да видя какво ще стане
тая съм е направил на платка BREADBORD за тест
качвам снимки на схемата и на 2-те интеграли кой крак за какво е + МОСФЕТА

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 998
Отговорете с цитат
Ето снимки на моето тестовото
Утре ще направя и клип,
имайте на в предвид че за МОСФЕТА ви трябва радиатор задължително и това управление е за 1 дюза за 4 трябва 4 такива схеми и вързани на едно като ползват общи потенциометри

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 998
Отговорете с цитат
Ето и клипа
https://www.youtube.com/watch?v=VrxzHviCA1A&feature=youtu.be

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 998
Отговорете с цитат
измислих си по надеждна схема
с Честотен преобрзувател и моторче намерих един сешоар ще му поставя метално прарченце в единия край на оста
и с магнитно оправляем датчик и електронно реле че е бързо ще оправлявам 4 на веднъж и ще мога да си регулирам скороста през честотния на изхода му
ще сложа и потенциометър за да е по лесно но ще виждам съвсем точно оборотите/скороста на цъкане на дюзите

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4286
Отговорете с цитат
Поздравления за сериозната и не лека задача с която си се захванал! Точно преди 6 години бях посъбрал части да правя тестер за дизелови дюзи и знам, че иска много експерименти и много време!
Работата не опира само до един мултивибратор който да разцъква инжекторите, а до няколко режима на работа които да се симулират от тестера.
Тестера който ние ползваме е предвидена възможност за тестване съпротивлението на инжекторите... прави се преди да се пуснат в действие и ако има значително отклонение на някой от тях, изобщо не го пускаме!
По-долу ти пускам снимки на тестера който ние ползваме... голяма скъпотия беше, около 5000лв струваше преди време - обърни внимание на закрепването на инжекторите, манометър ще ти трябва обезателно

Успех! И ако мога с нещо да помагам... на линия съм!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 998
Отговорете с цитат
Да Христо Мерси машината която ползваш сега има подобни за около 1000 лв с се ултразвуковата вана ама се пак..
ще пробвам да си направя и аз такава относно съпротивлението на дюза и с уред се хваща
рейка ще взема с се помпа регулатор и манометър ще си сложа
за това минах на честотен преобразувал понеже с него мога доста прецизно да нагласям и симулирам режимите на работа
иначе опитвам всичко принципно управлението на дюзите ми е най малкия проблем повече ме притеснява
китайската ултразвукова вана дали ще е достатачна намерих една 60W
но ще опитвам с нея първо пък ще видиме Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4286
Отговорете с цитат
mohel написа:
Да Христо Мерси машината която ползваш сега има подобни за около 1000 лв с се ултразвуковата вана ама се пак..
ще пробвам да си направя и аз такава относно съпротивлението на дюза и с уред се хваща
рейка ще взема с се помпа регулатор и манометър ще си сложа
за това минах на честотен преобразувал понеже с него мога доста прецизно да нагласям и симулирам режимите на работа
иначе опитвам всичко принципно управлението на дюзите ми е най малкия проблем повече ме притеснява
китайската ултразвукова вана дали ще е достатачна намерих една 60W
но ще опитвам с нея първо пък ще видиме Smile


Предвиди възможност и за подгряване на течноста до към 35 градуса... много е важно за ефективното почистване!

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 998
Отговорете с цитат
Hit-ko написа:
mohel написа:
Да Христо Мерси машината която ползваш сега има подобни за около 1000 лв с се ултразвуковата вана ама се пак..
ще пробвам да си направя и аз такава относно съпротивлението на дюза и с уред се хваща
рейка ще взема с се помпа регулатор и манометър ще си сложа
за това минах на честотен преобразувал понеже с него мога доста прецизно да нагласям и симулирам режимите на работа
иначе опитвам всичко принципно управлението на дюзите ми е най малкия проблем повече ме притеснява
китайската ултразвукова вана дали ще е достатачна намерих една 60W
но ще опитвам с нея първо пък ще видиме Smile


Предвиди възможност и за подгряване на течноста до към 35 градуса... много е важно за ефективното почистване!

да аз такава гледах с подгряване не че не мога да си го направя сам ама като цяло точно такава гледах да има подгрев

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Injector Pulser generator = Тестер за дюзи
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 1  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com