Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Citroen jumper 2.8 HDI помпа високо
Citroen jumper 2.8 HDI помпа високо
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
проблема е в помпата за високо налягане до нея идва нафта след нея нафта няма в горивната рейка няма нафта каква може да е причината ?
на тия помпи на самата помпа нямаше ли един импулсен датчик от зад който се управлява от ЕЦУ или се бъркам че така като се замисля може да е само той или ецу
на диагностика не иска да се закачи не знам защо преди това го е закачил някой си и точно след неговата диагностика е спрял да пали и няма нафта в реиката за високото налягане чек-а вътре си свети мерих му повечето датчици здрави са се се хол на валовете и така на татък
не можах да стигна до помпата днес но утре ще я огледам мисля си за тоя датчик на помпата
ако някой има мнение да каже
Христо хвърли 1-2 идеи Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
малко развитие днес го до разгобих смених пробвах с 3-4 клапана не е от тях и напрежение си идва до там
има още един тип игла пробвах го и него здрав е даже и принудително му подавах и пак не иска в самата помпа има нафта отварях и елемента от едната страна
в самата помпа идва нафта но не прави високото налягане не изкарва грам нафта през тръбата за високото и даже като се даде на контакт и подкачи
помпата се пълни но за 3 сек се изпразва така и не разбрах къде отива помпата съм я свалил и утре ще пробвам с друга че там има подобна
но не ми се и вярва да се е износила толкова че да не хвърли грам от високото като отворих елемента единия имаше малко боклуци и ръжда на края ама..
в самата помпа идва нафта! но на ниското налягане и самата помпа се пълни но не прави високо

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
Има два възможни варианта:
1.До помпата за високо налягане горивото не идва със нужното налягане.това е много важно иначе няма как да бъдат захранени помпените секции.
В този случай аз меря налягането на две места директно на помпата за ниско налягане и успоредно в система непосредствено пред помпата за високо налягане.
Двете налягания са различни.
2.Спомена че е имало замърсяване в помпата за високо налягане.Това може да е довело до проблем в клапаните на помпата и от там няма да произведе
високо налягане.А иначе това си е радиално бутална помпа и ако я завъртиш и захраниш тя произвежда налягане.Изобщо не я интересуват датчици и т.н.
Спойно можеш да изключиш буксата на онова нещо отгоре на помпата.Това е разтоварващ клапан.Не трябва да е активен.Странно ми е че свети диагностиката.
Тази помпа мога да я тествам на стенд и с гаранция ще ти кажа дали проблема е в нея или не.
Успех!

_________________
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
specialista написа:
Има два възможни варианта:
1.До помпата за високо налягане горивото не идва със нужното налягане.това е много важно иначе няма как да бъдат захранени помпените секции.
В този случай аз меря налягането на две места директно на помпата за ниско налягане и успоредно в система непосредствено пред помпата за високо налягане.
Двете налягания са различни.
2.Спомена че е имало замърсяване в помпата за високо налягане.Това може да е довело до проблем в клапаните на помпата и от там няма да произведе
високо налягане.А иначе това си е радиално бутална помпа и ако я завъртиш и захраниш тя произвежда налягане.Изобщо не я интересуват датчици и т.н.
Спойно можеш да изключиш буксата на онова нещо отгоре на помпата.Това е разтоварващ клапан.Не трябва да е активен.Странно ми е че свети диагностиката.
Тази помпа мога да я тествам на стенд и с гаранция ще ти кажа дали проблема е в нея или не.
Успех!

ще говоря с хората за тест ако искат но имам друга под ръка за проба просто ми е чудно не съм мерил ниското налягане ама като го гледам на око не че така се гледа де като дам контакт и бях отворил помпата от към едното бутало на помпата (елемент) напълнии я с струя мигновенно се си мисля да е добре но ако трябва
ще го замеря и чак пък капка да не излезне от високото ми е мн странно но утре ще пробвам с другата помпа чек-а свети не мога да се закача като и тестера
и програмата ми ги подържат но да кажем че и да е нещо от ецу пак би трябвало да качи нафта нафта до нея идва помпата се върти както каза и ти и налягане високо пак би трябвало да има си мисля аз

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
другата помпа която свалих не е същата понеже от пред фланеца е друг на 2-та двигателя
а неговата си е дадох на стенд да е видят човека каза каквото си и мислех не хвърля грам нафта
каза че ги рециклира и утре ще видиме колко е направил като е сложа ако стане готова така или иначе се оказа първоначалното че самата помпа не е като хората
аз и отварях буталцата които са в знак на мерцедес и ги чистих сичките имаше ръждоляк малко в тях но явно не е от това от пред не съм е отварял от към вал-а и
утре ще видим резултата

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
Виж какво ще излезе и пак сподели.
Поздрави!

_________________
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
specialista написа:
Виж какво ще излезе и пак сподели.
Поздрави!

взех помпата след ремонта 140 лева иска оня сложих я нагласих навързах всичко и бус-а вече работи
Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Hit-ko
Site Admin

Регистриран на: 13 Юли 2007
Мнения: 4302
Отговорете с цитат
mohel написа:
specialista написа:
Виж какво ще излезе и пак сподели.
Поздрави!

взех помпата след ремонта 140 лева иска оня сложих я нагласих навързах всичко и бус-а вече работи
Smile


Попита ли каква беше повредата на помпата... какво е ремонтирал майстора на такава помпа?

_________________
www.AXM-AUTO.com
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на Hit-koИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителя
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
За тези пари само са сменени уплътнителите.
Проблема е бил в замърсяване на помпата.
На входящия щуцер има клапан и отделно
на всяка помпена секция по два(смукателен и нагнетален).
Ако съм прав скоро пак ще спре.
Смяната на горивния филтър е задължителна в случая.
Поздрави!

_________________
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
mohel


Регистриран на: 23 Окт 2009
Мнения: 1011
Отговорете с цитат
не съм питал какво са и правили понеже човека си е занесе той при негов познат знам че ми беше казал нещо от рода гумички уплатнения както казва "specialista'
а колко ще работи вече си е техен проблем понеже не съм е правил аз гледам че си пали и работи добре Smile

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Bravo HGT 2.0 20V
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Uno 0.9 500 000 km dVg Jelezo
Fabbrica Italiana Automobili Torino - Coupe 2.0 16V LE
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на mohelИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяAIM Адрес
Citroen jumper 2.8 HDI помпа високо
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 1  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com