Регистрирайте се Търсене Въпроси/Отговори Потребители Потребителски групи Вход  
Напишете отговор Проблем с вектра 2.0 dti
Проблем с вектра 2.0 dti
KRIS 77


Регистриран на: 17 Апр 2008
Мнения: 3
Отговорете с цитат
Здравейте,
мотора е x20dth-97г.Колата губи мошност и светва "чек" и хвърля бяло-синкави кълбета , като на всяка по-голяма предавка го прави на по ниски обороти, на 5та дори и на 1200об. На диагностика излезе грешка P1220-регулиране на началото на впръскване (отклонение при регулиране).Понеже никой не можа да ми даде еднозначен отговор съм проверил почти всичко и съмнението пада върху долния клапан на помпата-vp44(мисля че той отговаря за началото и аванса на впръскване).Колата пали, но като форсирам не се чува характерното тракане, а само турбината все едно е бензин и се усещат детонаций(прекъсване).
Та въпроса ми е дали съм на прав път според Вас и дали се ремонтира този клапан или се сменя с нов и въобще има ли го като отделна част или е с цялата електроника. Ако го имате каква му е цената и евнтуално колко би струвал подобен ремонт при Вас и за един ден може ли да се извърши такъв разбира се с предварително записване
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KRIS 77Изпратете лично съобщение
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
От къде си колега.По симптомите които споменаваш е трудно да се даде конкретен отговор на проблема ти.Тук е и лошия момент за дизеловите коли че освен много електроника която не винаги си признава вината има и много механика .Работата е много и то ръчна.
Трябва да се направи диагностика на мотора и то не само на ел. а и на механичнатачаст на дизеловата горивна апаратрура (ПОМПА,ДЮЗИ)
Коментара с Христо е направен но така от разтояние просто няма как да стане.
Успех!!!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
KRIS 77


Регистриран на: 17 Апр 2008
Мнения: 3
Отговорете с цитат
Здравейте,
ще ви кажа кажа какво е проверено и дано ви насоча по-добре.
Горивен и въздушен филтър, дебитомер и датчик на колянов вал (от работеша кола), разменях соленоидите на EGR и вихровите клапи, дюзите са свалени и проверени, смених и нафтата с друга и сложих по концентрирана добавка, смукателните колектори и EGR са почистени, отворих електрониката на помпата няма видимо нищо изпращяло, катализатора е измушен, но проблема си стои.През излшното на помпата хвърля за 7-8мин 10л гориво (незнам колко трябва да е ).Колата работи като на голямо закъснение трака само на обороти , като подам гас се чува само турбината (все едно не е дизел) и силно пуши бяло.Компресията е 30,30,30,28,не пипа нито масло нито антифриз.Проблема се появи постепенно, но бях набедил дибитомера, защото още не засичаше грешка и около 3000-3500об започваше да дърпа на тласъци, а на диагностиките всички ми казваха че колата е перфектна (да ама не).Сега вече има грешка P1220 и пак няма конкретен отговор.На скенера параметъра "injection adjustment start" не е постоянен трябва да е около 3*, а той от 3 пада на 0,3-0,2.
Аз съм от Бургас, затова ако не можете да ме посаветвате поне ми кажете наемате ли се на подобен ремонт и срещу каква сума (орентировачно), надявам се че съм ви ориентирал.Тук всички искат да сменят половината кола ама за подмяна на здрави части или не свършена работа не ми се плаща (без да обиждам никой разбира се ).
Ще съм благодарен, ако можете да ми отговорите по конкретно.


Последната промяна е направена от KRIS 77 на Съб Апр 19, 2008 11:37 am; мнението е било променяно общо 1 път
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KRIS 77Изпратете лично съобщение
specialista


Регистриран на: 18 Апр 2008
Мнения: 235
Отговорете с цитат
Грешката която се хваща и си споменал ,за нея възможностите са две
но това е според електрониката.Или с две думи при тези симптоми са възможни еди си какви неизправности по електрониката,никъде не споменават възможността да има механичен проблем.Принципно,колата можем да я погледнем,но не мога да бъда пророк.Лошото е че трябва да се разделиш с нея за известно време,но тя така или иначе не върви и не ти върши работа.
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на specialistaИзпратете лично съобщение
KRIS 77


Регистриран на: 17 Апр 2008
Мнения: 3
Отговорете с цитат
specialista написа:
Принципно,колата можем да я погледнем,но не мога да бъда пророк.Лошото е че трябва да се разделиш с нея за известно време


Да разбирам ли, че няма гаранция дали проблема ще се реши, и че това няма да стане за един ден.Ще Ви помоля за примерни цени (от колко до колко би могъл да сттрува ремонта) може и на лично и какво се случва ако не откриете проблема!!
Вижте профила на потребителяВижте всички мнения на KRIS 77Изпратете лично съобщение
Проблем с вектра 2.0 dti
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа  
Страница 1 от 1  

  
  
 Напишете отговор  
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Content © axm-auto.com